Pasitaiko atvejų, kai pasinaudoję svetimais asmens duomenimis, nusikaltėliai paima vartojimo paskolas kitų žmonių vardu. Ar galima to išvengti?

Pirmiausia, saugok savo asmens dokumentus. Nesinešiok jų su savimi, jei tai nebūtina. Dokumentai su asmens duomenimis turi būti laikomi saugioje vietoje.

Ne mažiau svarbu saugoti elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis. Prisijungimo vardo ir slaptažodžio nevalia niekam atskleisti, siųsti elektroniniu paštu ar nešiotis šių duomenų užsirašius.

Atmink, niekas neturi teisės reikalauti prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenų. Be to, prisijungdamas prie elektroninės bankininkystės paslaugų, klientas turi naudoti apsaugotą kompiuterį. Norint apsidrausti nuo duomenų prieinamumo pašaliniams asmenims, baigus darbą, visuomet reikia įsitikinti, kad nuo elektroninės bankininkystės atsijungta ir naršyklė užverta.

Saugok ir savo mobiliojo parašo slaptažodžius, kurie gali būti naudojami prisijungiant prie elektroninės bankininkystės arba pasirašant sutartis. Prieš pasirašydamas dokumentus, susipažink su pasirašomo dokumento tekstu bei įsitikinkink, kad pasirašai tą dokumentą.

Lietuvos bankas taip pat administruoja „Asmenų, dėl kurių yra pateikti prašymai neleisti jiems sudaryti vartojimo kredito sutarčių, sąrašą“. Kiekvienas asmuo turi teisę Lietuvos bankui pateikti prašymą neleisti jam sudaryti vartojimo paskolų sutarčių, pakeisti šį prašymą ar jo atsisakyti. Prašyme neleisti sudaryti vartojimo paskolos sutarčių turi būti nurodytas terminas, per kurį asmeniui nebūtų leidžiama sudaryti minėtų sutarčių.

Siekdami, kad nusikaltėliai, neteisėtais būdais gavę svetimus asmens duomenis, negalėtų jais pasinaudoti ir gauti bendrovės vartojimo paskolų, savo verslo valdymo sistemą  esame patobulinę papildomais kontroliniais klausimais, padedančiais vartojimo paskolas teikiantiems darbuotojams atpažinti sukčius ir nesuteikti jiems paskolų. Šie patobulinimai ir kitos saugos priemonės per pastaruosius 5 metus sukčiavimo atvejų leido sumažinti daugiau nei 98 proc.

goals

> 17 800

2022 m. įgyvendintų klientų

TIKSLŲ

experts

150

ekspertų

KOMANDA

customers

80%

patenkintų

KLIENTŲ

Gear2

17

metų

RINKOJE

Atsiliepimai

Mes laimingi, kai mūsų klientai patenkinti

Elena
Nuoširdus ačiū už malonų bendravimą, išsamų paaiškinimą ir supratingumą su pagyvenusiais asmenimis, ne kiekvienas tai supranta, dar kartelį ačiū, linkiu Jums sėkmės!
Bronislavas
Dėkoju konsultantei Boženai už kvalifikuotas kosultacijas, dėmesį klientui ir malonų bendravimą.
Kristina
Esu nuolatinė GENERAL FINANCING BANKO klientė. Vartojimo paskolos klausimus spręsti buvo taip parasta, kad net negalvočiau apie kitą įmonę, kur galėčiau skolintis.
Valentina
Pas jus skolinamės jau daug metų ir labai geromis sąlygomis. Puikios konsultacijos, dėkui visam kolektyvui.
Jonas
Dėkoju GENERAL FINANCING BANKUI už supratingumą, malonų aptarnavimą, greitus sprendimus, labai naudingus patarimus ir nuolatinį dėmesį visą paskolos sutarties laikotarpį.
Eglė
Vertinu Jūsų profesionalumą, paskolos pritaikymą mano poreikiams ir visus suteiktus patarimus.
Darius
Jau esu turėjęs paskolą iš GENERAL FINANCING BANKO. Kai kilo poreikis, pirma ir vienintelė mintis buvo tik apie šią bendrovę.
Goda
Labai džiaugiuosi, jog teko su Jumis bendradarbiauti. Sėkmės dirbant su klientais ir siekiant užsibrėžtų tikslų!
Ernesta
Dėkoju už suteiktą galimybę!
Judita
Sveiki, norėjau pasakyti didelį ir nuoširdų AČIŪ jūsų nuostabiai konsultantei Agnei, kalbėjomės ne vieną dieną, po n kartų, visada išliko mandagi, maloni, padarė maximumą kas buvo jos jėgoms, pasiūlė viską, kad tik man būtų gerai, tapau jūsų kliente, labai džiaugiuosi, sveikinu, kad turit tokią profesionalę savo komandoje, sėkmės jai ir jūsų įmonei :)
Aleksand
Noriu padėkoti jums už pagalbą refinansuojant mano paskolas. Gavau palankesnes sąlygas negu kitur. Atskiras ačiū Romualdui, kuris man viską išaiškino ir realiai padėjo apsispręsti priimti sprendimą. Malonus, mandagus ir komunikabilus, savo srities specialistas. Dar kartą ačiū!
bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button