Apie mus
Pasirink dominančią temą
2005-aisiais pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008-aisiais tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013-ųjų priklausome Švedijos finansų grupės patronuojančiai bendrovei „Marginalen AB“. Finansų sektoriuje veikiame jau 17 metų, banko paskolų portfelis šiuo metu siekia daugiau nei 110 mln. eurų. Lietuvoje turime 14 klientų aptarnavimo skyrių, o mūsų paslaugomis 2022 m. pasinaudojo virš 18 000 klientų. Siekdami prisidėti prie socialiai jautrių klausimų visuomenėje sprendimo, remiame labdaros bei paramos fondus: „Rimanto Kaukėno paramos grupė“, SOS vaikų kaimų Lietuvoje draugija bei „Padėk gatvės vaikams“.
100 proc. GENERAL FINANCING BANKO akcijų priklauso Švedijos finansų grupės patronuojančiai bendrovei „Marginalen AB“, kurios grupės bendrovės veikia Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje bei Baltijos šalyse, teikiame aukštos kokybės specializuotas finansines paslaugas – vartojimo paskolas iki 25 000 Eur ir terminuotuosius indėlius.
GENERAL FINANCING BANKO generalinis direktorius – Noël Cramer
GENERAL FINANCING BANKO generalinio direktoriaus pavaduotojas – Andrius Vnukovskis
GENERAL FINANCING BANKO generalinio direktoriaus pavaduotojas – Justinas Muleika
2020-ieji „General Financing“ veikloje ypač reikšmingi – tapome specializuotu banku. Iki šiol savo veiklą grindėme pagrindiniais bankams keliamais reikalavimais, o nuo šiol klientams visas paslaugas teikiame jau turėdami banko statusą. Esami ir būsimi klientai gali naudotis ne tik vartojimo paskolomis, paskolomis būsto remontui, AUTOLIZINGU, MEDLIZINGU, refinansavimo paslauga, bet ir taupyti savo sukauptas lėšas – pasirenkant terminuotąjį indėlį ar taupomąją sąskaitą.
Siekdami savo klientams kurti kuo didesnę pridėtinę vertę ir stebėdami finansinio sektoriaus transformaciją, nutarėme pasitelkti informacines technologijas ir skaitmenizuoti esamus procesus bei pritaikyti naujausius skaitmeninius sprendimus. Tam, kad mūsų klientai būtų kuo mažiau priklausomi ir savo finansinius klausimus galėtų spręsti savarankiškai, visus savo siūlomus produktus ir paslaugas pritaikome klientų poreikiams – GENERAL FINANCING BANKAS paslaugas teikia telefonu, internetu, klientų aptarnavimo skyriuose bei pas partnerius.
Kaip keitėsi mūsų vizualinis identitetas?
Mūsų misija
Mūsų misija
Padedame žmonėms įgyvendinti jų tikslus dar šiandien.
Mūsų vizija
Suprasdami klientų poreikius, atsakingai siūlome draugiškas vartotojui paslaugas. Kuriame ilgalaikius santykius ir tai darome pasitelkdami profesionalią, novatorišką, sąžiningą ir drauge bendro tikslo siekiančią komandą.
Mūsų vertybės
Orientacija į klientą, atsakingumas, partnerystė, profesionalumas, vienybė.
Savo veiklą grindžiame verslo etikos standartų laikymusi, maksimaliai kokybišku klientų aptarnavimu, išsamios informacijos apie paslaugas teikimu, darbuotojų profesionalumu.
Valdymas
Vadovas
Noel Marie L Cramer
Generalinio direktoriaus pavaduotojai
Andrius Vnukovskis
Justinas Muleika
Valdyba
Noel Marie L Cramer - valdybos pirmininkas
Andrius Vnukovskis
Justinas Muleika
Valdas Bernatavičius
Vygandas Jonušas
Stebėtojų taryba
Anzelika Hotelovica - stebėtojų tarybos pirmininkė
Barbro Charlotte Strandberg
Per Haakan Oertlund
Akcininkas
Marginalen AB
Istorija
Įsteigta UAB „General Financing“
„General Financing“ tapo Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi. Prisijungusi prie „Societe Generale” grupės, „General Financing“ įgijo stiprų partnerį, padedantį plėstis vietos rinkoje bei suteikiantį galimybę savo veikloje remtis didele grupės patirtimi
100 proc. „General Financing” akcijų iš Prancūzijos banko „Societe Generale“ įsigijo Švedijos finansų bendrovė „Marginalen AB“
UAB "General Financing" tapo GENERAL FINANCING BANKU
Atsakingas skolinimas
Savo veiklą grindžiame verslo etikos standartų laikymusi, maksimaliai kokybišku klientų aptarnavimu, išsamios informacijos apie paslaugas teikimu, darbuotojų profesionalumu.
Visuose vartojimo paskolų ir pirkimo išsimokėtinai suteikimo etapuose laikomės atsakingo skolinimosi principų: rinkdami informaciją apie norintį pasiskolinti asmenį, vertindami potencialaus kliento finansines galimybes, ruošdami vartojimo paskolos suteikimo sutartį, primindami klientams apie vėluojamas mokėti įmokas.
Pateikiame visą klientui būtiną informaciją apie vartojimo paskolų ir pirkimo išsimokėtinai suteikimo sąlygas. Klientui, prieš pasirašant sutartį, suteikiame laiko pagalvoti. Mūsų finansų ekspertai pasiruošę atsakyti į visus klientui kylančius klausimus. Mūsų tikslas - kad pasiskolinę klientai ne tik įgyvendintų savo tikslus, bet ir jaustųsi saugiai.
Labai atsakingai renkamės savo partnerius: atsižvelgiame į jų reputaciją, atsakingumą, profesionalumą ir autoritetą. Formuojame skaidrią ir aiškią kainodarą. Siekiame apsaugoti savo klientus nuo įsiskolinimų ir nuolat šviečiame klientus bei visuomenę, kad prieš skolindamiesi žmonės turi įvertinti savo finansines galimybes laiku grąžinti paskolas.
Būtent atsakingo skolinimo siekis lėmė tai, kad 2011-aisiais tapome pirmąja šalyje vartojimo paskolų bendrove, nusprendusia įsivertinti, ar paskolas gyventojams teikiame pagal atsakingo skolinimo principus.
Logotipai
Sertifikatai
Keliame ypač aukštus reikalavimus bendrovės vidinių procesų ir teikiamų paslaugų kokybei, todėl nuolat investuojame į ilgalaikius tikslus orientuotos ir socialiai atsakingos veiklos kūrimą bei plėtrą.
Darbuotojų tobulinimas
Siekdamas išlaikyti lyderio poziciją konkurencinėje rinkoje, gerinti klientų aptarnavimo kokybę bei būti patrauklus darbuotojams, GENERAL FINANCING BANKAS įgyvendina 36 mėnesių trukmės darbuotojų profesinių kompetencijų tobulinimo projektą.
2017 m. rugsėjo 25 d. prasidėjęs projektas pavadinimu „UAB „General Financing“ darbuotojų profesinių kompetencijų tobulinimas“ siekia stiprinti darbuotojų specializuotas žinias ir įgūdžius gilinantis į konkrečias darbines situacijas pirkimo išsimokėtinai ir vartojimo paskolų paslaugų srityje. Projekto metu planuojama apmokyti 125 darbuotojus, suformuojant jiems naujus įgūdžius, padėsiančius operatyviau atlikti darbo funkcijas bei garantuoti aukštesnę paslaugų kokybę ir taip sustiprinti įmonės pozicijas rinkoje.
Organizuojami mokymai, orientuoti būtent į praktinių situacijų sprendimą darbo vietoje ir yra tiesiogiai susiję su kasdienėmis darbo funkcijomis.
Projektas vykdomas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicinės programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonę 09.4.3-ESFA-T-846 „Mokymai užsienio investuotojų darbuotojams“. Planuojama projekto veiklų pabaiga – 2021 m. gruodis.
Projektas yra iš dalies finansuojamas Europos socialinio fondo.
Atsiliepimai
Mes laimingi, kai mūsų klientai patenkinti