- Mano GFB
-
Paskolos
Paskolos rūšis
- Traukiantis pasiūlymas paskoloms nuo 7500 Eur
- Vartojimo paskola
- Tausi paskola
- Paskola grynaisiais
- Refinansavimas
- Paskola būsto remontui
- Vartojimo paskola sveikatai
- Vartojimo paskola automobiliui įsigyti
- Dirbantiems sau
- Pirkinių finansavimas
- Nesukrapštai norimam pirkiniui?
- Patrauklios sąlygos namų turto draudimui
- Pomėgiams
- Netikėtoms finansinėms išlaidoms
- Planuojantiems įsigyti augintinį
- Pagausėjus šeimai
- Vaikų studijoms
- Sulaukus anūkų
- Reikšmingoms sukaktims
- Planuojant sužadėtuvėms
- Mergvakariui ar bernvakariui
- Vestuvėms, krikštynoms
- Išleistuvėms
- Būstui remontuoti ar atnaujinti
- Buitinei technikai ar santechnikai
- Vaikų kambariui
- Baldams
- Vasarnamiui, sodybai, sodo nameliui
- Remontuojantiems nuomojamą būstą
- Kelionei su draugais
- Šeimos kelionei
- Savaitgalio kelionei
- Kelionei į tolimus kraštus
- Savarankiškai kelionei
- SPA savaitgaliui
- Pirmajam automobiliui
- Antrajam ir didesniam automobiliui
- Šeimos automobiliui
- Vaiko automobiliui
- Vandens transporto priemonei
- Laisvalaikio automobiliui
- Motociklui ar motoroleriui
- Odontologijai
- Sveikatinimo procedūroms
- Gydymui ir kitoms medicininėms paslaugoms
- Šeimos nario slaugai ar gydymui
- Išvaizdos tobulinimui ar plastinei operacijai
- Augintinių sveikatai
- Priklausomybių gydymui
- Lizingas
- Įmokos
- Indėliai
- Paskola internetu
GENERAL FINANCING BANKAS gimtadienio proga paruošė išskirtines reklamas: vietoj aktorių – banko darbuotojai

Gegužės 18-tą dieną minėsiantis antrąjį specializuoto banko gimtadienį, GENERAL FINANCING BANKAS proginius reklamos vaizdo klipus nufilmavo su savo darbuotojais. Sumanymas profesionalius aktorius pakeisti kolegomis ne tik suteikė siužetui autentiškumo. Vaizdo klipų filmavimas ir eterio startas tapo puikia proga suburti komandą.
„Planuodami dvejų metų komunikacijos kampaniją pagalvojome, kad niekas negalės geriau pristatyti gimtadienio pasiūlymų nei tie žmonės, kurie juos sukūrė. Papildomu argumentu tapo ir tai, kad pastaruoju metu stebime reklamų supanašėjimą. Tikėjome, kad autentiškas turinys ir nesuvaidintos emocijos išsiskirs rinkoje“, – pasakoja Ugnė Radikienė, GENERAL FINANCING BANKO Rinkodaros departamento vadovė.
Žiūrovams – išskirtinis reklamos tonas, darbuotojams – nauja patirtis
Neseniai televizijos eteryje pasirodžiusiuose vaizdo klipuose rodomi išskirtinius pasiūlymus savo klientams sukūrę ir gimtadienį švenčiantys darbuotojai. „Džiaugiuosi, kad norinčių filmuotis kolegų sulaukėme iš įvairių skyrių. Reklamoje galite pamatyti Pardavimų, IT, Rinkodaros, Apskaitos ir mokesčių departamentų darbuotojus ir net banko valdybos narius. Reklamą filmavome banko biure, tad ir visi kiti norintys pamatyti užkulisius, galėjo pasmalsauti“, – sako U. Radikienė.
Banko atstovės teigimu, ne tik reklamų filmavimo darbai aikštelėje suvienijo ir įkvėpė kolegas – ne mažiau teigiamų emocijų atnešė ir bendras būsimo rezultato laukimas. Toks projektas komandai buvo smagus nuo pat pasiruošimo etapo: atranka, bandymai – visa tai darbuotojams buvo nauja patirtis. Įtraukti (ir ne tik) darbuotojai didžiuojasi ir džiaugiasi tokia proga, natūraliai dalinasi rezultatu ir įspūdžiais, tad kaip šalutinis efektas atsiranda ir darbdavio įvaizdžio komunikacija.
„Galutinių vaizdo įrašų versijų laukėme kolektyviai, o sulaukę pristatymo, visi išgyvenome daug teigiamų emocijų. Pastaruoju metu keliame sau tikslą įtraukti darbuotojus į organizacijos kultūros komunikavimą išorėje. Viduje jau seniai esame nusimetę tradicines ar net klišinėmis tapusias bankines uniformas, o mūsų darbuotojai tai puikiai atvaizdavo ir reklaminiuose vaizdo klipuose“, – įsitikinusi U. Radikienė.
Papildomos iniciatyvos – reikšminga vidinės kultūros dalis
Pastaruosius dvejus metus dirbę nuotoliu, banko darbuotojai grįžta į biurą ir džiaugiasi galimybėmis su kolegomis bendrauti neformaliai. Virtualius susitikimus vėl keičia daugumos pamėgti bendri pusryčiai, o geopolitinės aplinkybės formuoja ir naujus darbuotojų poreikius.
„Vidinė komunikacija apima ne tik organizacijos skelbiamas naujienas, bet ir daug gyvenimiškų aplinkybių. Kolegos savanoriškai prisideda prie vidinės kultūros puoselėjimo, įsitraukia ir pasidalina savo istorijomis. Tai leidžia mums pastebėti ir atliepti jų poreikius. Tarkime, prasidėjus karui Ukrainoje, išgirdę kolegų klausimus ir kylantį nerimą, nusprendėme atnaujinti darbuotojų žinias apie civilinę saugą. Sulaukėme didžiulio susidomėjimo mokymais ir teigiamo grįžtamojo ryšio, kad tai buvo savalaikis ir darbuotojų poreikius atliepęs sprendimas“, – patirtimi dalijasi banko atstovė.
Pastaruoju metu, jos manymu, bendrystės jausmą augino ir banko skirta parama organizacijoms VšĮ „Mėlyna ir geltona“ bei Raudonajam kryžiui, kuri daliai darbuotojų padėjo pajusti dar stipresnį ryšį su kolegomis bei paskatino imtis asmeninių iniciatyvų. Be to, GENERAL FINANCING BANKAS savo darbuotojams suteikia ir apmokamą dieną savanorystei pasirinktoje organizacijoje, tad kolegos gali teikti pagalbą ten, kur, jų manymu, ji reikalingiausia.
„Mūsų vidinės komunikacijos ir kultūros kūrimo pradžia buvo sudėtingesnė, teko įdėti pastangų ir darbo pristatant būsimas įvairių iniciatyvų vertes. Vis dėlto, dabar džiaugiamės, jog tas įdirbis nenuėjo veltui: kasdien stiprėjame ir džiaugiamės komanda.“
Pamatyti naujausias GENERAL FINANCING BANKO reklamas galima čia ir čia.
Susiję straipsniai
GENERAL FINANCING BANKAS apie socialinį indėlį: siekiame teigiamų pokyčių visuomenėje
Kartu mes stipresni: GENERAL FINANCING BANKO parama „Blue/Yellow“ fondui ir Raudonajam Kryžiui
GENERAL FINANCING BANKAS: IT komandos sėkmę lemia tiek kiekvieno asmeninis indėlis, tiek vidinė organizacijos kultūra
GENERAL FINANCING BANKO vadovas: sėkmės pagrindas – aiški vizija, veiksmų planas ir stipri komanda
GENERAL FINANCING BANKO patirtis: per Lietuvą išsisklaidžiusi, bet vieninga organizacija
Trečiąjį metų ketvirtį GENERAL FINANCING BANKAS toliau augino paskolų ir indėlių portfelius: pastarąjį 92 proc.
Pakeliui į darbą GENERAL FINANCING BANKE: svarbu ir abipusis supratimas pokalbio metu
GENERAL FINANCING BANKAS: dėl kibernetinio saugumo dirbame visi kartu
Kaip tapti banku: unikali GENERAL FINANCING BANKO patirtis
GENERAL FINANCING BANKO pardavimai telefonu: klientų istorijos virsta vertinga profesine patirtimi
Paskolų portfelį ir pajamas auginęs GENERAL FINANCING BANKAS toliau stiprina savo pozicijas bankų rinkoje
GENERAL FINANCING BANKO Kredito rizikos valdymas: čia geriausiai jaučiasi karalienė matematika
GENERAL FINANCING BANKO patirtis: sklandaus klientų aptarnavimo kodas – žmogiškumas
Nuo idėjų iki produktų: GENERAL FINANCING BANKO patirtis
Paprasta GENERAL FINANCING BANKO tiesa: IT – integrali organizacijos dalis
GENERAL FINANCING BANKUI – 15 METŲ: nėra nieko neįmanomo, jei iš tiesų nori tai įgyvendinti
Socialinis 2020 m. indėlis: istorijos, kurių dalimi šiemet tapo GENERAL FINANCING BANKAS
15 GENERAL FINANCING BANKO metų: solidžios organizacijos pamatas – motyvuoti ir vertybėms ištikimi žmonės
Indėlio ABC pagal GENERAL FINANCING BANKĄ: žinių apie lėšų laikymą niekada nebus per daug
GENERAL FINANCING BANKAS pirmą ketvirtį apyvartą išaugino 10 proc.
GFB komandos moterų išsikelti didesni tikslai: tai mus suartina ir tampa varomąja jėga
Norėtum patarimo?
Palik savo kontaktą, kad finansų ekspertas galėtų susisiekti ir pateikti tinkamiausią vartojimo paskolos pasiūlymą.
Gerų pasiūlymų laukti verta. Prenumeruok ir įsitikink!