GFB komanda 2017 10 11

Pardavimuose kūrybiniai sprendimai tokie pat svarbūs kaip ir skaičiai

linkedin sales navigator PzmAJ2ZPeGw unsplash

Keliaujame „gilyn“ į „GF virtuvę“ – apie savo darbo dieną ir kasdienius iššūkius tinklaraščio skaitytojams pasakoja Gražina Salmanovič, Strateginių partnerių pardavimų vadovė. „General Financing“ teikia ne tik vartojimo kreditų paslaugas savo skyriuose, telefonu, internetu, bet turi ir daugybę partnerių. Dažniausiai mūsų klientams partneriai, pavyzdžiui, „Topo centras“, 1a.lt, „Elektromarkt“, „Teledema“ ir kt., siūlo įvairių prekių ir paslaugų išsimokėtinai, pasinaudojant „GF Lizingo“ paslauga.

Partnerystėje gimsta sprendimai

Ankstesniame įraše galite paskaityti, kaip kilti karjeros laiptais, nekeičiant įmonės, o G. Salmanovič – dar vienas „General Financing“ vidinės karjeros pavyzdys. Prieš trejus metus ji pradėjo dirbti su smulkiaisiais partneriais, prieš dvejus – tapo Strateginių partnerių pardavimų vadove.

Komercijos departamente dirbanti Strateginių partnerių pardavimų vadovė visą dėmesį skiria bendradarbiavimo vystymui su didžiaisiais „General Financing“ partneriais.

„Su strateginiais partneriais įgyvendiname bendrus, dažnai sudėtingus projektus, kurių metu įsijungia daug skirtingų mūsų įmonės departamentų: IT, teisės, rinkodaros ir t.t. Kiekvieną dieną susiduriame su iššūkiais,“, – pasakoja G. Salmanovič.

O darbo vaisiais pasidžiaugti gali visi, pavyzdžiui, po sėkmingos abipusės sistemų integracijos, internetinėje parduotuvėje pirkėjai gali patys sudaryti lizingo sutartis.

„Su 1a.lt užbaigėme projektą ir dabar jų darbuotojams nebereikės pirkimo išsimokėtinai sutarčių sudarinėti telefonu. Su „Teledema“ baigiamas projektas, kad jie galėtų priimti lizingo įmokas už prekes iš savo klientų. „Aibės“ parduotuvėse jau galima gauti kreditą. Tai yra puikūs sėkmingos partnerystės pavyzdžiai“, – su užsidegimu apie partnerius pasakoja G. Salmanovič.

Rutinai vietos nėra

Kaip sako Strateginių partnerių pardavimų vadovė, jos rytas prasideda nuo svarbiausios dalies – ataskaitų formavimo ir siuntimo partneriams. Kiekvieną dieną gali iškilti poreikis naujų skaičių, duomenų, juos reikia suderinti su įmonės analitikais ir pateikti partneriams – tai pagrindas tolimesniems planams ir sprendimams.

„Daug bendrauju telefonu – net baterija neatlaiko mano darbo dienos. Skambina tiek mano partnerių vadovai, tiek parduotuvių darbuotojai dėl įvairiausių klausimų: sistemų veikimo, galimybių sudaryti sutartis, įvairių pamirštų ar nežinomų dalykų, kurie susiję su „General Financing“ paslaugomis ir t. t. Žinoma, skambučiais neapsiriboju ir nuolat lankausi pas partnerius, kurių yra visoje Lietuvoje. Planuoju vizitus ir keliauju pasikalbėti – tai geriausias būdas suprasti savo partnerį, jo poreikius“, – sakė G. Salmanovič.

Daugybę reikalų tiek su partneriais, tiek su kolegomis reikia suderinti ir el. paštu, bet vadovė šypsosi, kad labiau mėgsta bendrauti tiesiogiai – brūkštelėti laišką ir užsukti pas kolegą į kabinetą. Esą taip darbai vyksta greičiau – bendraujant lengviau išvengti nesusikalbėjimų, atsiranda nauji sprendimai. Jai patinka greitas darbo tempas ir tai, kad nebūna dviejų vienodų dienų. Galimybė keisti veiklos pobūdį neleidžia nuobodžiauti: vieną dieną galima daugiau dėmesio skirti skaičiams, analizėms, kitą – bendravimui, vizitams.

Kas yra vidinis „gazas“?

„Esu iš prigimties toks žmogus – jeigu dirbu, tai siekiu maksimalaus rezultato, daugiau, negu suplanuota. Tai ne tik skaičiai, bet ir vidinė motyvacija, veržimasis link tikslo. Tas labai jaučiama ir bendraujant su partneriais – jeigu padarai daugiau, negu tau priklausytų teoriškai, rezultatas visai kitoks. Kai esu netoli numatyto plano, įsijungia tarsi papildomas „gazas“, – su šypsena apie savo darbą pasakoja G. Salmanovič.

Ji vardija tris svarbiausias savybes, reikalingas pardavimuose dirbančiam žmogui: komunikabilumas, kantrybė ir lankstumas. „Reikia mokėti bendrauti ir prisitaikyti prie kiekvieno žmogaus. Kiekvienas partneris yra skirtingas, tiek kaip asmenybė, tiek kaip verslininkas. Reikia mokėti išaiškinti ta „kalba“, kurią supranta konkretus žmogus – vienam su humoru, kitam kelis kartus pakartoti reikės, kol pasieksime bendrą sutarimą“, – darbo subtilybėmis dalijosi Strateginių partnerių pardavimų vadovė.

Anot pašnekovės, ji palaiko esamus ryšius su partneriais, generuoja naujas idėjas, kaip galima būtų pasiekti dar geresnių rezultatų. Darbų tempas – intensyvus, kad sprendimai būtų priimami ir įvykdomi labai greitai. „Su Komercijos departamento komanda deriname viską tiek su partneriu, tiek su vidiniais įmonės procesais tarp skirtingų departamentų“, – pabrėžė G. Salmanovič.

Jai patinka žinoti, kad prisidėjo prie partnerių verslo bei savo įmonės augimo, ir pamatyti bendrą sėkmingą projektų rezultatą. „Mano darbe nėra jokių šabloninių sprendimų su partneriais, reikia prie kiekvieno prisitaikyti, išnaudoti stipriąsias puses, pasiūlyti kažką naujo, patenkinti skirtingus poreikius. Ir tai man labai labai patinka“, – su šypsena pokalbį užbaigia Strateginių partnerių pardavimų vadovė.

Gauk pasiūlymą
bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button