Naudinga žinoti 2019 05 30

65 proc. paskolų sutarčių „General Financing“ skyriuose jau pasirašoma planšetėse

Plansete v3

Pirmieji finansų sektoriuje aptarnavimo procese įdiegę pažangų sutarčių pasirašymo planšetėse funkcionalumą džiaugiamės teigiamais rezultatais. Nors nauja galimybė skyriuose atsirado vos prieš porą mėnesių, ja suskubo pasinaudoti net 65 proc. klientų. Be to, pažangus skaitmeninis sprendimas leido klientams pasiūlyti ir naują būdą vartojimo paskolai gauti – į klientui patogią vietą atvykstančius konsultantus.

„Nuolat tobuliname paskolos suteikimo procesą, kad jis klientams būtų kuo patogesnis, paprastesnis ir greitesnis. Dažnai tam pasitelkiame pažangius skaitmeninius sprendimus. Vienas tokių yra pasirašymo planšetėse funkcionalumas, vadinamas „Sign on Tab“, sukurtas ir vystomas mūsų partnerio UAB „iTo“, – sako „General Financing“ generalinis direktorius Konstantinas Balakinas.

Tuo tarpu produkto „Sign on Tab“ vystytojo UAB „iTo“ vadovas Paulius Lazauskas džiaugiasi turėdamas galimybę dirbti su tokiu progresyviu klientu kaip „General Financing“. „Smagu, kai partneriai supranta, jog skaitmenizacijos esmė yra ne tik naujų skaitmeninių kanalų vystymas, tačiau ir esamų procesų skaitmenizacija, – sako P.Lazauskas. – Mūsų pasirašymo planšetėse sprendimas jau kuris laikas sėkmingai naudojamas telekomunikacijų, prekybos rinkos žaidėjų. Labai džiaugiamės, kad jis jau pasiteisino ir pirmajam mūsų klientui finansų sektoriuje“.

Pasirašymo planšetėse procesą „General Financing“ klientai iš karto įvertino dėl akivaizdžių priežasčių. Pirma, klientai, sudarydami vartojimo kredito sutartis planšetėje, užtrunka trumpiau. Jiems nereikia pildyti jokių popierinių dokumentų. Reikalingus duomenis suveda klientų aptarnavimo specialistai, klientui tereikia pasirašyti planšetinio kompiuterio ekrane. Sutartis automatiškai išsaugoma klientų savitarnos zonoje – jos nereikia spausdinti, neįmanoma pamesti ar kitaip prarasti.

Antra, ypatingai laiką norintis taupyti klientas gali išsikviesti „General Financing“ konsultantą į jam patogią vietą – namus, biurą, kavinę.  Keliaujantys konsultantai atvyksta su planšetėmis, o jose integruoto naujojo funkcionalumo dėka gali klientui suteikti pilną paslaugų spektrą – gyvai pakonsultuoti, įvertinti mokumą, sudaryti vartojimo paskolos sutartį.

Bendrovės „iTo“ vadovas Paulius Lazauskas džiaugiasi ne tik tuo, kad „Sign on Tab“ sprendimas gerina „General Financing“ klientų aptarnavimo patirtį. „Be to, procesai tampa saugesni, taupomi popieriaus, spausdinimo ir sutarčių logistikos kaštai bei kaštai, susiję su dokumentų administravimu ir vėliau – naikinimu. Taip pat nemažiau svarbi ir neapčiuopiama socialinė vertė – gamtos išteklių tausojimas“, – papildomas naudas vardina P. Lazauskas.

Partneriui antrina ir „General Financing“ generalinis direktorius. „Galiu pateikti paprastą pavyzdį. Kaip žinia, popierines sutartis, privalomą laiką išlaikius archyvuose, reikia sunaikinti. Šių metų pirmai dienai turėjome beveik milijoną naikintinų sutarčių ir sutikimų lapų. Tai ir milžiniškas kiekis popieriaus, ir nemaži jo naikinimo kaštai, – kalba K.Balakinas. – Svajojame ateityje nebeturėti popierinių sutarčių. Taip taupytume įmonės lėšas, kurias galėtume papildomai investuoti į klientų patirties gerinimą, bei, žinoma, išsaugotume daugybę medžių. Kiekviena planšete pasirašyta ir neatspausdinta sutartis leidžia mums po truputį artėti prie šios svajonės“.

„General Financing“ yra viena iš Lietuvos nebankinio sektoriaus lyderių. Bendrovės paslaugų portfelis šiuo metu siekia 70 mln. eurų. „General Financing“ visoje šalyje turi 18 nuosavų skyrių bei daugiau nei 2000 klientų aptarnavimo vietų.  Bendrovės paslaugomis pasinaudojo jau daugiau nei 340 tūkst. klientų.

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button