Prieinamumas

Paslaugų ir skaitmeninių kanalų prieinamumas 

 

Siekiame, kad mūsų teikiamos paslaugos būtų paprastos ir prieinamos bet kada bei bet kur. Suprantame, jog šiuolaikinės finansinės paslaugos turi būti teikiamos visiems klientams vienodomis sąlygomis, nepriklausomai nuo žmogaus gebėjimų bei patiriamų fizinių ar psichinių apribojimų. Todėl nuolat tobuliname savo skaitmeninius ir fizinius sprendimus, užtikrindami, kad Banko paslaugomis galėtų patogiai naudotis visi, nepriklausomai nuo jų individualių savybių ar naudojamų technologijų.  

Vadovaudamiesi tarptautiniais ir nacionaliniais prieinamumo teisės aktais bei geriausia praktika, stengiamės investuoti į naujausias technologijas ir sprendimus, kurie padeda teikti kiekvienam prieinamas paslaugas. Tai apima skaitmeninių kanalų tobulinimą, siekiant užtikrinti sklandų naršymą ir informacijos pateikimą žmonėms su sutrikimais. Taip pat rūpinamės, kad mūsų klientų aptarnavimo kanalai, įskaitant Banko klientų aptarnavimo skyrius ir klientų aptarnavimo linijas, būtų pritaikyti ir lengvai pasiekiami kiekvienam.  

Šioje deklaracijoje aprašome dabartinį mūsų skaitmeninių ir fizinių paslaugų prieinamumo lygį bei planus, kaip jį tobulinsime. Taip pat pateikiame informaciją apie priemones, kurias jau įgyvendinome ir / arba dar įgyvendinsime šiems tikslams pasiekti. 

 

Skaitmeninių kanalų prieinamumas

 

Žemiau pateikiama informacija apie prieinamumą taikoma www.gfbankas.lt ir www.manogf.lt. Siekiame, kad mūsų svetainės atitiktų Žiniatinklio prieinamumo gairių (WCAG) 2.1 versijos AA lygio prieinamumo reikalavimus tam, kad jomis galėtų naudotis kuo daugiau žmonių. Dėl šios priežasties dedame pastangas siekdami atnaujinti savo skaitmeninius kanalus, kad jie atitiktų šį standartą ir esame suplanavę atnaujinimus mūsų svetainėse atlikti iki 2026 m. birželio mėn. Patobulinimus atliekame nuolat, todėl informacija, esanti šiame tinklalapyje, yra reguliariai atnaujinama. 

 

Šiuo metu mūsų interneto svetainėse galite naudoti šiuos funkcionalumus: 

 

Vaizdo priartinimas ir atitolinimas 

Yra keli paprasti būdai, kaip padidinti arba sumažinti tinklalapio vaizdą. Tai galima padaryti: 

  • naudojantis naršyklės įrankiais, 
  • pasitelkus operacinės sistemos nustatymus, 
  • arba įdiegus specialius naršyklės plėtinius. 

Paprasčiausias sprendimas – naršyklėje integruota priartinimo funkcija. 

Daugumoje populiariausių naršyklių vaizdą galite keisti taip: 

  • Priartinimui: spauskite Ctrl“ (arba „Cmd“ „Mac“ kompiuteriuose) ir „+“. 
  • Atitolinimui: spauskite Ctrl“ (arba „Cmd“) ir „–“. 
  • Taip pat galite laikyti nuspaudę Ctrlir slinkti pelės ratuku aukštyn arba žemyn. 

Naršymas naudojant klaviatūrą 

Banko svetainių  turinį galima pasiekti ir naudojantis vien klaviatūra.

Norėdami pereiti nuo vieno elemento prie kito (pvz., nuorodos ar mygtuko), tiesiog spauskite klavišą „Tab. 

Kai norėsite pasirinkti konkretų elementą, paspauskite „Enter– tai prilygsta pelės mygtuko paspaudimui. 

Bottom of Form 

 

Priemonės prieinamumui užtikrinti 

 

GF BANKAS imasi šių priemonių paslaugų prieinamumui užtikrinti: 

  • įtraukiame prieinamumo principus į mūsų vidaus dokumentus ir procesus; 
  • organizuojame mokymus apie prieinamumą savo darbuotojams, kad jie gebėtų padėti skirtingų poreikių turintiems žmonėms; 
  • klientai, atsižvelgdami į savo galimybes ir poreikius, gali rinktis jiems patogų bendravimo su Banku būdą: telefono skambučius, susirašinėjimą elektroniniais laiškais, pokalbius LiveChat“ aplinkoje,  atvykti į Banko klientų aptarnavimo skyrių;  
  • - klientas į klientų aptarnavimo skyrių gali atvykti lydimas pagalbininko, išankstinė registracija nereikalinga; 

  • - jeigu klientui reikalinga papildoma pagalba, jis visada gali kreiptis tiesiogiai į mūsų darbuotojus,  kurie pasistengs rasti būdą padėti ir suteikti reikiamas paslaugas; 

  • atsižvelgdami į tai, kad ne visas mūsų skelbiamas turinys mūsų interneto svetainėje atitinka paprastos kalbos reikalavimus, siekiame, kad informacija, susijusi su mūsų teikiamų paslaugų funkcionalumu ir jų prieinamumu, būtų teikiama paprasta ir suprantama kalba, peržiūrime savo paslaugų teikimo sąlygas, sutartis ir kitus dokumentus. 

Atlikdami atnaujinimus, nekeisime Banko bei mūsų klientų teisių ir pareigų apimties, atsakomybės lygio ir kt. Skelbiama informacija ir dokumentai bus tiesiog supaprastinti Jūsų patogumui, todėl atskirai apie pakeitimus neinformuosime. Jei atsiras reikšmingesnių pokyčių – apie tai būsite informuoti iš anksto, laikantis visų teisės aktų ir su Jumis sudarytų sutarčių reikalavimų. 

 

Atsiliepimai apie prieinamumą 

 

Siekiame užtikrinti, kad mūsų klientų aptarnavimo kanalai būtų prieinami. Jei naudodamiesi mūsų paslaugomis, skaitmeninių kanalų sprendimais ar skaitydami šį pranešimą pastebėjote trūkumų arba turite pasiūlymų dėl jų tobulinimo – prašome pranešti mums: 

- skambindami telefonu 1851; 

- rašydami el. paštu: [email protected]; 

- naudodamiesi pokalbių funkcijaLiveChat“ aplinkoje; 

- pildydami atsiliepimų formą, esančią čia. 

 

Jei dėl mūsų  paslaugų prieinamumo turite nusiskundimų, kurių nepavyko išspręsti tiesiogiai su mumis, galite kreiptis į Lietuvos Respublikos valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. 

A. Goštauto g. 12, Vilnius, 01108 

Svetainė: https://www.vvtat.lt 

El. paštas: [email protected] 

Telefonas: +370 5 262 6751 

 

Informacija atnaujinta 2025 m. birželio 27 d. 

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button