KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) VILNIUJE

Darbo pobūdis ir pozicija:

Mėgsti bendrauti ir gebi kiekvienoje situacijoje rasti geriausius sprendimus? Mes kviečiame prisijungti prie mūsų klientų aptarnavimo komandos! Klientų aptarnavimo skyriai yra atsakingi už profesionalų klientų konsultavimą gyvai, telefonu ir online (live chat), banko produktų pardavimą, el. laiškų atsakymą.

Laukiame tavo gyvenimo aprašymo ir trumpo prisistatymo. Susitikime, nes visi geri dalykai prasideda nuo paprasto pokalbio

  • Konsultuosi klientus gyvai ir telefonu įvairiais klausimais;
  • Parduosi klientui patikimą finansinį sprendimą pagal jo poreikius;
  • Kursi klientui gerą patirtį;
  • Sieksi asmeninių ir bendrų tikslų, realizuodamas savo profesines ir finansines ambicijas;
  • Rūpinsiesi klientų duomenų bazės administravimu.

Ko tikimės iš būsimo kolegos:

  • Gebėjimo efektyviai bendrauti su skirtingo tipo žmonėmis;
  • Siekio būti geriausiu tarp geriausių;
  • Stiprios orientacijos į rezultatus ir iniciatyvumo;
  • Gebėjimo dirbti savarankiškai;
  • Gebėjimo kiekvienoje situacijoje įžvelgti naujas galimybes;
  • Pozityvumo, paslaugumo, atsakingumo, kruopštumo;
  • Ryžto ir noro nuolat mokytis;
  • Aktyvių pardavimų ar pardavimo telefonu patirtį laikysime privalumu.

Tapusiems komandos dalimi:

  • Terminuota ~2 metų sutartis;
  • Kvalifikacijos kėlimo galimybės (mokymai, kursai, seminarai);
  • 24 kasmetinių atostogų dienos bei papildomos poilsio dienos kitomis progomis (pavyzdžiui, gimimo dieną);
  • Tradicinės organizuojamos šventės, išvykos ir pasibuvimai (pavyzdžiui, darbuotojų metinė konferencija);
  • Visą parą galiojantis draudimas nuo nelaimingų atsitikimų;
  • Socialinių naudų paketas ir kitos papildomos motyvacinės priemones, apie kurias plačiau papasakosime susitikimo metu;
  • Darbo vieta PC Akropolis arba PC Maxima, Liepkalnis Vilniuje.
  • Slenkantis darbo grafikas (suminė darbo laiko apskaita).

 

Fiksuotos dalies atlyginimas (bruto) 1171 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Darbo užmokestis susideda iš fiksuotos dalies bei priedų už pasiektus pardavimų rezultatus.

 

Konfidencialumas garantuojamas. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis bendrovei UAB GF Bankas. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir teisėto intereso pagrindu saugomi ne ilgiau nei 10 dienų po atrankos pasibaigimo arba, Jūsų sutikimu, dar 1 metus. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą ir savo teisių įgyvendinimą www.gf.lt/privatumo-politika

 

Susipažinkime

Mes visi turime vieną didelį tikslą - padėti žmonėms įgyvendinti jų tikslus dar šiandien. O tam mums reikia iniciatyvių darbuotojų, nebijančių atsakomybę perimti į savo rankas, dirbti šaunioje komandoje, kad taptume ypač žmonių vertinamu finansų patarėju.

Klientų aptarnavimo skyriuje gerai jausis žmogus, kuris geba bendrauti, yra aktyvus, turi greitą orientaciją, yra atsakingas ir kruopštus. Mūsų darbe yra svarbi kantrybė, pagarba žmogui, gebėjimas išklausyti ir išgirsti.

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button