Naudinga žinoti

Kaip sužinoti, kiek galiu pasiskolinti?

Kaip suzinoti

Kiekvienam iš mūsų pasitaiko situacijų, kai prireikia pinigų, arba už tam tikrą paslaugą ar prekę atsiskaityti nusprendžiame lizingu. Tokiais atvejais kyla nemažai klausimų, o vienas svarbiausių – „kaip sužinoti, kiek galiu pasiskolinti?“. Nudžiuginsime, kad tą padaryti galite net keliais skirtingais būdais, kuriais su jumis šiandien dalinasi „General Financing“ kolegės Aistė L., Milda ir Aistė K.

Iš anksto sužinoję, kokią sumą galėtumėte pasiskolinti, sutaupysite laiko ir pinigų!

Paskambinkite

Aistė L.: Paprastas ir greitas būdas sužinoti, kokią sumą galėtumėte pasiskolinti, yra paskambinti bendrąją linija 1851, nes mokumo vertinimas telefonu (jeigu jau turite pasirašytą sutikimą tvarkyti asmens duomenis) užtrunka tik 3-4 minutes. Jeigu dėl techninių priežasčių sistemos atsakymo reikia laukti ilgiau, klientą apie tai informuojame ir pasiūlome perskambinti.

Paskambinę telefonu, jūs nebūsite įpareigoti tuojau pat sudaryti sutartį, bet, sužinoję savo galimybes, galėsite ramiai pagalvoti, pasitarti su šeima ar palyginti mūsų pasiūlymą su konkurentų. Šis būdas ypač naudingas, jeigu ketinate pirkti konkrečią prekę, nes dar prieš apsispręsdami dėl būsimo pirkinio, žinosite jo kainų ribas. Be to, mūsų konsultantai patars, į ką reikia atkreipti dėmesį sudarant lizingo sutartį, kokios papildomos galimybės egzistuoja ir pan.

Skambinti mūsų bendrąją linija (1851) galite nuo 8 iki 21 val. Atsiliepiame vidutiniškai per 15 sekundžių, todėl ilgai laukti neteks. Jeigu kreipiatės pirmą kartą, žinokite, kad tam, jog galėtume atlikti jūsų mokumo vertinimą, mums reikės jūsų sutikimo tvarkyti asmens duomenis. Jį pasirašyti galima elektroniniu būdu svetainėje www.gfbankas.lt

Parašykite el. laišką

Aistė K.: Nors parašius el. laišką adresu, prasidedančiu „sveiki@…“, gali atrodyti, kad atsakymo reikės laukti ilgai ir nuobodžiai, tačiau iš tiesų į visas užklausas atsakymo galima tikėtis tą pačią ar, vėliausiai, sekančią darbo dieną. El. laiškų su klausimu „kiek galėčiau pasiskolinti?“ sulaukiame pakankamai dažnai, todėl jeigu toks komunikacijos būdas jums priimtinas – drąsiai rašykite mums el. paštu [email protected]. Savo patogumai galite iš karto nurodyti savo telefono numerį, kad mūsų konsultantai galėtų su jumis susisiekti ir atlikti mokumo vertinimą telefonu.

Kreipkitės į skyrių

Aistė L.: Jeigu mėgstate „gyvą“ kontaktą, visuomet galite užsukti į mūsų skyrių ir paprašyti, kad konsultantas atliktų jūsų mokumo vertinimą. Visi „General Financing“ skyriai yra patogiai įsikūrę įvairių prekybos centrų patalpose, todėl jums nebūtina planuoti atskiro vizito, sužinoti savo skolinimosi galimybes galite tiesiog trumpam sustoję po savaitinio apsipirkimo.

Klientų aptarnavimo skyriuje turėsite pateikti savo asmens dokumentą ir pasirašyti sutikimą tvarkyti asmens duomenis (jeigu esate statutinis pareigūnas, tuomet papildomai reikalinga pažyma apie pajamas). Visu kitu pasirūpins jus aptarnaujantis konsultantas, o atsakymo laukti reikės ne ilgiau nei 8 min.

Išbandykite kreditasinternetu.gf.lt

Milda: Savo galimybes išsiaiškinti galite ir savarankiškai – tam puikiai pasitarnauja kreditasinternetu.gf.lt. Šioje svetainėje jūs galite kredito sandorį sudaryti neiškėlę kojos iš namų, o procesas susideda iš dviejų esminių žingsnių: mokumo vertinimo ir sandorio sudarymo. Jeigu siekiate tik sužinoti, kokią sumą galėtumėte pasiskolinti, svetainėje atlikite tik pirmąjį žingsnį. Užtruksite vos kelias minutes.

Parašykite per pokalbių programėlę

Aistė L.: Jeigu neturite galimybės užsukti į skyrių ar tiesiog mėgstate naudotis įvairiomis pokalbių programėlėmis, rašykite mums per svetainėje www.gfbankas.lt ir kreditasinternetu.gf.lt. Mūsų konsultantų komanda mielai atsakys į visus klausimus ir padės sužinoti, kokią pinigų sumą galite pasiskolinti.

Naudotis pokalbių programėle yra ypač patogu, nes galite realiu laiku bendrauti su specialistais. Turime nemažą komandą, kuri yra pasiruošusi suteikti informaciją ir padėti išsiaiškinti rūpimus klausimus tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais.

Jums patarė:

Aistė L.
Aistė rūpinasi klientų aptarnavimo kokybe ir stebi, kad visos gautos užklausos būtų atsakytos greitai, išsamiai ir profesionaliai.

Milda
Milda prižiūri „General Financing“ socialinius tinklus ir rūpinasi, kad visose įmonės svetainėse būtų tik tiksli ir aktuali informacija.

Aistė K.
Aistė rūpinasi [email protected] pašto dėžute ir užtikrina, kad el. laiškais gauti klausimai būtų atsakyti greitai ir išsamiai.

 

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button